Buah-buahan / Fruits ~ Juices and Food

AD (728x90)

Kamis, 06 Mei 2010

Buah-buahan / Fruits

Share it Please

Buah-buahan / Fruits - Presentation Transcript

  1. Mari belajar topik buah-buahan tropika bersama…
  2.  
  3. Pada suatu malam di dasar laut…
  4. ZZzZzZZzZzZZ…
  5. Di alam mimpi… Aaahhh! Saya telah menjadi sebiji pisang. Di manakah saya? Tolong! Sabarlah Squidwart. Awak sekarang di alam mimpi saya. Dalam mimpi saya, kita telah disumpah menjadi buah-buahan tropika. Hehehe. Saya suka menjadi segugus anggur.
  6. Jangan terlalu gembira. Salah satu daripada kamu tidak memakan 5 sajian buah-buahan setiap hari. Oleh itu, saya akan mengkisar kamu semua menjadi jus buah-buahan. Muwahahaha!
  7. Tidak! Ini tidak adil. Saya memakan 5 sajian buah-buahan setiap hari. Saya tidak suka buah-buahan. Janganlah mengkisar saya.
  8. Pada keesokan harinya… Oh, saya sihat dan kelihatan tampan. Saya selalu bersenam dan memastikan saya memakan 5 sajian buah-buahan setiap hari. Siapa pula yang tidak memakan 5 sajian buah-buahan itu, ya?
  9. Di luar rumah Patrick… Patrick, apa yang sedang awak lakukan itu? Saya sedang memeluk van ini kerana ia membawa makanan kegemaran saya. Sudah terang lagi bersuluh. Patricklah yang tidak memakan 5 sajian buah-buahan setiap hari.
  10. Saya mesti membantu Patrick mengamalkan gaya hidup saya. Walaupun saya sihat dan tampan, saya masih memerlukan bantuan murid-murid. Murid-murid perlu mencipta sebuah brosur untuk mempromosikan sebuah makanan baharu kepada Patrick. Makanan tersebut perlu diperbuat daripada buah-buahan. Dengar arahan Cikgu Nur Ain dengan teliti, ya?
  11. Aktiviti kumpulan Brosur
  12. Contoh Brosur
  13. Minuman terbaru di pasaran!!! Untuk penghantaran ke rumah, sila hubungi kami di talian 67865545 atau emelkan di alamat [email_address] atau hantarkan kiriman di alamat berikut: Bangunan Pokko 503 Tampines Ave 5 Singapore 529651 Masa operasi: 10 pagi hingga 10 malam Minuman Syok Cubalah minuman berkhasiat ini sekarang. Ia mengadungi pati buah epal dan DHA45 untuk menguatkan lagi penglihatan anda. Minuman ini dipromosikan buat sementara waktu sahaja. Cepat dapatkannya! Hmmm enaknya!
  14. Rubrik untuk menilai hasil kerja teman Penggunaan bahasa Kelengkapan butir dan maklumat Jumlah Spongebob Squarepants yang diperolehi Keaslian Lukisan / hiasan Ada usaha Bagus tetapi perlu diperbaiki Bagus dan menarik
  15. Renungan
  16. Hingga berjumpa lagi!

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 komentar:

Posting Komentar

© 2013 Juices and Food. All rights resevered. Designed by Templateism